samedi 20 août 2016

Mini Collection ? Little Collection ?

Je crois que j'ai commencé une sous collection :
I think I have started a new little collection : 

Soit elle est orientée sur des nouvelles versions de mini Barbie; car j'ai celles-ci :
Maybe my little collection  is oriented on new versions of Barbie mini; because I have these:




Soit elle est orienté sur la troisième Barbie de mon enfance.
Or maybe my little collection  is oriented on my Barbie third of my childhood.




Lorsque je rassemble tout ce que j'ai de mini Barbie, j'obtiens ceci :
When I put together everything in mini Barbie, I got this:







3 commentaires:

Lindaivette38 a dit…

Hola, qué bonita comparación de muñecas. Qué bonita colección tienes. Saludos desde México.

april_n_paris a dit…

C'est mignon la petite collection!

AiS Toys Museum a dit…

they are all adorable... :D

Enregistrer un commentaire

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...